Rakett 69 Rohelend

Sandra KIVIMURRU

23.-25. oktoobril käisid Rakett 69 Rohelennu konkursi võitjad auhinnareisil Belgias.

Reisi alustasime 23. oktoobril Tallinnasse sõiduga, kust edasi läks juba lend Brüsselisse. Seal tervitas meid Belgiale omane vihm ja äike, läbi mille me hotelli poole sõitu alustasime.

Esimeseks õhtuks meile tegevusi planeeritud ei olnud, saime tubadesse järgnevateks päevadeks sisse kolida ning vihma vaibumisel hotelli ümbrust uudistama minna.

Teine päev oli tihedalt täis toimetusi. Juba hommikul seadsime sammud Euroopa  Komisjoni hoone poole. Seal tutvustati meile veidi maja ning meid ootas kaks Euroopa Komisjoni töötajat, kes rääkisid üldiselt oma töödest ning keskendusid veidi täpsemalt rohepöördele. Oma lõunasöögi saime samuti Euroopa Komisjoni töötajate sööklast. Järgmiseks võtsime ette jalutuskäigu Euroopa Parlamendi külastuskeskusesse, kus meile tutvustati Euroopa Parlamendi tööd ning saime ringi vaadata seal asuvas peasaalis. Tutvusime Andrus Ansipi assistendiga. Järgmisena käisime ära Euroopa Ajaloo Majas. Peale seda oli aeg minna õhtusöögile Brasserie Signature restorani. Seal saime lõpuks ära proovida õige Belgia šokolaadi. Meie teine õhtu Belgias lõppes läbi vihma hotelli poole jalutamisega.

Viimast päeva Brüsselis alustasime sõiduga Atomiumi ning Mini-Euroopa suunas. Meiega oli terve päeva jooksul kaasas giid, kes oskas iga koha ja olukorra kohta mõne huvitava jutu rääkida. Edasi sõitsime vanalinna, kus lõunastasime Chez Leon restoranis. Seal saime proovida traditsioonilisi Belgia toite. Peale lõunasööki jalutasime ringi vanalinnas ning nägime suurel hulgal huvitavaid kohti ja asju. Sellega meie reis Belgiasse lõppeski ning suund oli taas Eesti poole.