EHKA ideedekonkursi võitis Caspar Pärn

Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi põhikooliosa vilistlane Annabel Berg korraldas koos oma tiimiga ideedekonkursi EHKA-le uue rakendusviisi leidmiseks.

Annabel valis ülikooli projektiõppe raames enda tiimiga projekti toimumispaigaks just kodulinna kooli.

Tartu Ülikooli projektiõppe raames ning koostöös MTÜ-ga Ludibrium ja Eesti Noorteühenduste Liiduga kuulutasid tudendgid välja ideekonkursi, kus õpilastel avanes võimalus saata enda fantaasia lendama, kehastudes kinnisvaraarendajaks ja linnaplaneerijaks. Kilingi-Nõmme kesklinnas asuv pooleliolev restoranihoone on juba aastakümneid seisnud nukralt ning oodanud helgemaid aegasid.

Link üleskutsevideole: https://vimeo.com/472209471.

Oma idee võis edastada täiesti vabas vormis. Selleks võis olla The Simsis või Minecraftis ehitatud maja, essee, fototöötlus, video, foto meisterdusest või midagi hoopiski muud.

Töid hindas tunnustatud kolmeliikmeline žürii ning auhinnatseremoonial said parimad tööd ka premeeritud. Õpilasi juhendas ühiskonnaõpetuse õpetaja Helle Berg.

I KOHT CASPAR PÄRN (9.b)

II KOHT HEDVIG ANNAST, NERGIS TOLMIK ja ROOS-MARLEEN RINGAS (9.a)

III KOHT  KRIS-ALLER KUZMIN (9.b)

Auhinnatud Kris-Aller Kuzmin ja Caspar Pärn. Foto: Helle Berg
II koha tüdrukute trio. Foto: erakogu

 

Kirjatarga toimetus avaldab ka esikolmikusse pääsenud õpilaste tööd.

 

Hüvast EHKA, tere tulemast airsoft

Minu idee EHKA kohta oleks kui sinna tuleks airsoft. Airsofti pidamiseks on EHKA ideaalne koht kuna seal on mitu korrust kus mängijad mängida saaks.
Airsofti seal korraldamiseks oleks vaja korruste vahelised trepid korda teha, kivisoga ära koristada ja ohtlikud kohad kinni panna, lisaks oleks vaja airsofti varustus sinna viia. Kõrval majas oleks registreerimis koht ja varustuse kättesaamine. Sealt edasi koostatakse 2 tiimi, kes maja peal mängima hakkavad. Mängijad peavad teise tiimi maha laskma või siis mingist kohast enda nt (lipu) ära tooma enda baasi. Nimelt mängijatele antakse automaat ja käsirelv ja teatud salvede arv. Mängijad peavad kahjutuks tegema vastas tiimi kas nende maha laskmisega või nende baasist nt (lipu) ära toomisega. Kui oled saanud kuuliga pihta siis pead minema oma baasi teatud ajaks. Kui esimene tiim teeb kahjutuks vastas tiimi siis on mäng läbi ja esimese tiimi võit. Või kui esimene tiim toob teise tiimi lipu ära enda baasi siis on jällegi esimene tiim võitnud. Mängu strateegiaid on palju kuidas mängida.
See oleks hea koht noortel või ka vanematel inimestel ajaviimiseks või ürituste korraldamiseks. Põhiliselt ei oleks vaja palju teha kui ainult korjata kivisoga ära ja mingi valgustus ja airsofti varustus sinna viia ja saaks muidugi ohtlikud kohad korda teha või kinni katta. Peale seda saaks juba mängima minna. Ma usun, et noortele ja ka eakamatele inimestele meeldiks kui kaoks ära noortel ronimis ja lõhkumis kohta ja tuleks midagi kasuliku sinna.

 /Caspar Pärn 9.B/

 

Meie idee on hoone põhikuju alles jätta, selle keldrikorrusele ehitada kahetoaline põgenemistuba, esimesele korrusele saaks teha turuala koos paari toiduletiga. Teisele e. kõige ülemisele korrusele võiks ehitada raamatukogu. Katusele võiks installeerida päikesepaneelid, millega hoonele energiat toota.

/Hedvig Annast, Nergis Tolmik, Roos-Marleen Ringas 9.A/