Saaremaal seiklemas

5.-6. septembril käisid 9.a ja b RMK Metsaviktoriini preemiareisil Saaremaal.
Margaret KLETTENBERG
Väljasõitu Saaremaale alustasime 5. septembri varahommikul. Sõit Virtsu sadamasse võimaldas bussis oma pooleli jäänud unenägu edasi vaadata.  Saarele sõitsime praamiga Piret. Esimene peatuspaik oli Kaali kraatri ääres, kus tegime tiiru ümber järve ning jäädvustasime endid ühispildile. Edasi sõitsime Kuressaarde, kus meil oli vaba aeg vaatamisväärsustega tutvumiseks ja poodides käimiseks. Nutitelefoni abil leidsime linnas vajalikud kohad üles ning jõudsime kohtumispaika Suure Tõllu ja Pireti skulptuuri juurde. Kohale jõudsid ka need, kes Kuressaaret esimest korda külastasid.  Klassijuhatajad tegid pärast linnaga tutvumist õpilastele välja WOW elamuskeskuse külastuse.  Kaks tundi möödus väga kiiresti.
Sel päeval oli meil ka neljatunnine ekskursioon Sõrve poolsaarel.  Giid Mari Lepikuga tegime tervele poolsaarele tiiru peale. Nägime viikingite laevade väljakaevamise kohta Salmekoolimaja juures, kõndisime Viieristi õpperajal, otsisime auguga kive Sõrve Sääre tipus ja taastasime rannajoont Türju Pangal.
Õhtuks jõudsime Karujärve kämpingusse, kus saime õhtusöögiks friikartuleid ja kana, magustoiduks jäätisekokteili.
Pärast hommikusööki Karujärvel alustasime tagasisõitu. Käisime läbi Panga Pangalt ja Angla Tuulikumäelt. Külastasime restaureerimisjärgus Maasi Linnust.
Enne sadamasse minekut tegime peatuse ka Muhus, kus oli võimalus käia poes, osta sooja toitu ja Muhu leiba. Siis alustasime tagasisõitu mandrile.